torsdag 30 augusti 2012

Arbetet hittills!

Hej vänner,
Hoppas ni alla har haft en fin start på terminen. Själv jobbar jag med VUDen så klart och samtidigt som detta är jag inne på min första termin på socionomprogrammet. Mycket spännande tider för mig. Solen skiner här i Stockholm och det är en behaglig temperatur på 20 grader.

Vad händer med VUD arbetet just nu? Jag har kontakt med ett resebolag och väntar på offert från dem. Samtidigt samlar jag ihop ledare och ska snart presentera dem här på bloggen.

Har ni funderat på något som kan röra resan? Har ni några önskemål?

Ni som var med förra året kommer ihåg att vi var indelade i 50-grupper och därefter i 10-grupper. De. Här gången så blir grupperna lite mindre. Det blir 3 stycken 30 grupper och i dessa 3 stycken 10-grupper per 30-grupp. Detta har jag gjort för att göra saker enklare och så att grupperna blir mer sammansvetsade :).

Detta är än så länge det som händer med VUDen och det håller på att tas fram en ledarutbildning för oss från Bilda. Om ni inte vet vad Bilda är så kan ni gå in på www.bilda.nu och läsa lite om det :).

Glöm inte att be och kom ihåg att Jesus alltid står med öppna armar för att omfamna oss.

Kärlek och bön till er alla! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar